29 Aralık 2010 Çarşamba

Beni Bu Havalar Mahvetti

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

diyordu Orhan Veli şiirinde. Bizim "Süper" Mario Jardel de Bulgaristan'ın Cherno More takımından ayrılmasının sebebini havalara bağlamış. "Kulüple sözleşmem yarı dönemde bitti ve Cherno More yöneticileri sözleşme uzatmamı teklif etti ama Bulgaristan'daki sıcakların sıfırın derecenin altına düşecek olması sebebiyle onların teklifini reddettim. " Soğuktan kaçan Jardel, sıcak memleket Brezilya'nın Rio Negro takımıyla anlaştı ve itfaiye aracıyla şehir turu attı...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin