20 Aralık 2010 Pazartesi

"... Fenerbahçe Bitmiş Demek"


Ben başarı istiyorsam bunu hakem veya rakip üzerinden değil, kendim işimi yapabildiğim için başarmalıyım. Fenerbahçe’nin başarısı, benim başarısızlığım üzerinden yorumlanıyorsa o zaman Fenerbahçe bitmiş demektir. Fenerbahçe’nin başarısı kendi işini iyi yapmaktan geçmeli. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, hala çok heyecanlı, taraftar hala takıma sahip çıkıyor. Fenerbahçe, Gaziantepspor’a yenildi ama taraftar anlamında bir olumsuzluk yok. Ama Fenerbahçe teknik direktörünün tam tersi zıt bir anlayışı var. O zaman ya bu kişisel bir çıkış, ya da kulüp politikası. Kulübün böyle bir politikası olacağını sanmam. Aziz bey en kötü dönemde bile kulübün kurumsal kimliği için çok çalıştı. Maça gittiğimde benim takımıma şampiyonluğu kaybeden taraftardan saygı gördüm. Fenerbahçe taraftarının böyle güzel olgunluğu var. Ama aynı rakip takımın antrenörü böyle bir beyanat veriyorsa, ya antrenörde bir yanlışlık var, ya da bu düzende yanlışlık var. Fırsatçılık kimsede olmamalı. Fenerbahçe’nin büyüklüğü, genç bir antrenörün geleceğini karanlığa atma adına, günü kurtarmak için yaptığı ifadeler üzerinden olmamalı. Fenerbahçe’nin o ifadelerle büyümeyeceğini o da bilmeli. Benim bir büyük olarak tavsiyem, biraz daha dikkatli konuşsunlar. O açıklamalar ülke futboluna zarar verir. Onun geleceği kararır, benim geleceğim yok zaten. Ben futbolu kapatacağım."
Şenol Güneş
Trabzonspor Teknik Direktörü

4 yorum:

WarBlood dedi ki...

Abi ne zaman başkan oldu Şenol hoca :)

Adsız dedi ki...

aziz yıldırım yalakalığı yapmış ki bu açıklamaları aziz yıldırım yaptırmıştır...geçen seneki klüpler birliği başkanlığından ayrılıyorum fenerbahçenin haklarını savunamıyorum dedi hakemler ve kaleciler fena halde fenere döndüler saygılar.Fenerbahçe taraftarı gerçekten çok olgun özellikle cimbom maçlarında kırık fayans torbaları sidik torbaları yani içinde sadece doğru birkaç cümle barındıran bir yazı sadece;acı olanı bizim başkanın şeno güneş kadar bile olamaması...

ultras/Movement dedi ki...

Gönlümüzden geçiyormuş Şenol hocanın başkanlığı demek:)

ilquer dedi ki...

@ adsız

Şenol Güneş stada gittiğinde deplasmanda tribününde mi oturuyor?

Blog Widget by LinkWithin