24 Eylül 2007 Pazartesi

Hoca mı olacaksın takıma? Buyur bakalım...

Geçen gün bir sohbette duydum, hattrick diye bir oyun varmış, menajerlik tipi..Gerçi yaklaşık bir 5 sene önce pazar günleri Sami Yen'e gitmeden arkadaş bilgisayar karşısına geçer, birşeyler ayarlardı, maç dönüşü de birşeyler kontrol ederdi...Oyna filan derdi ama, takmazdım, geçen haftaki arkadaşın ballandıra ballandıra anlatmalarına karşı koyamadım, girdim siteye...Üye oldum, hemen başlatmadılar tabii oynatmaya, aktivasyon bekle dediler...Geldi mail, aktive ettik ve başladık takımı çalıştırmaya...Zor işmiş zor, adsız sansız takımı çalıştırmak, hele amatör topçuların varsa, Allah kolaylık versin...Bundan sonra bizim ilçenin Süper Amatör takım hocasına daha bir saygıyla bakacağım, o takımı nasıl sahaya çıkarıyor diye...Tribünde, televizyon başında, kahvede takım antrenörüne ana avrat küfredenler, hadi girin oyuna da görelim bakalım bu iş kolay mı zor mu?
Hadi gir siteye, kur takımı, çalıştır bakalım....

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin