21 Aralık 2008 Pazar

Beckham Milan'da


Gelecekti, geliyordu, Victoria kıskanıyordu, Amerikalılar bırakmıyordu, forma-atki bastırmak lazimdi derken en nihayetinde David Beckham Milano'ya gelip sağlık kontrolü sonrası 32 numaralı formasıyla yanına Adriano Galliani'yi alıp gazetecilere poz verdi... Bozuk İtalyancası ile "Buona sera. Bu transfer için herkese teşekkür ediyorum, Italya'yı seviyorum ve burda olmaktan mutluyum." diye duygularını açıklamaya başlayan David: "Dünyadaki büyük kulüplerde oynamanın mutluluğunu yaşıyorum ve Milan'da bana şans verenleri utandırmayacağım. teşekkür ederim. Grazie mille."
9 Marta kadar LA Galaxy'den kiralanan Beckham için Galliani "Kapımız her zaman açık. Belki de Amerika'ya hiç dönmez." derken, İngiliz oyuncu ise "Ben Galaxy oyuncusuyum ve oraya geri döneceğim" diye teklifi geri çevirdi... Beckhamseverlere de wallpaperlik bir çalışma yaptık, güle güle kullansınlar...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin