29 Mart 2013 Cuma

"Ali Sami Yen'i Özlüyoruz"

GalatasarayIn "reyizi" Sabri Sarıoğlu, Akşam gazetesinden Yasemin Akbulut'a röportaj vermiş, Real Madrid maçından tutun da takımdaki gelişmelere, Burak Yılmaz'dan kendisine takılan lakaplara kadar içtenlikle cevaplamış. Röportajın içinde "Ali Sami Yen'i özlüyor musun?" sualine verdiği yanıt dikkatimi çekti:

"Tabii Ali Sami Yen'in yapısı, atmosferi, sıcaklığı her zaman daha farklıydı. Orayı ben değil hepimiz özlüyoruz ama TT Arena çok modern, seyirci kapasitesi yüksek, sahamıza gelen rakiplerimize daha çok baskı kurmamızı sağlayan bir stat. TT Arena çok iyi ama Ali Sami Yen'in yeri her G.Saraylı gibi benim için de farklı. Unutmam imkansız..."

Taraftarın Ali Sami Yen'i özlediğini biliyordum da topçuların hislerini bilmiyordum,
 meğerse aynı duygulara sahipmişiz, zaten o ortamı yaşayan, o havayı soluyan bir futbolcu kolay kolay unutamaz yaşadıklarını ve başka yer de dolduramaz Sami Yen'in yerini.

Sabri "Reyiz", sadece stad konusunda biizmle pararel düşünmüyor, Real Madrid ve Galatasaray hakkında sarf ettiği şu sözlerle neden "taraftarın" kendisini sevdiğini de açık ediyor:

"Real Madrid sonuçta dünyanın en iyi kulüplerinden bir tanesi. Hem kulüp olarak hem futbolcu kalitesi olarak çok önemli oyunculara, isimlere sahipler. Sonuçta zor bir takımla oynayacağız. Ama G.Saray için hiçbir zaman zor yoktur. Sahaya çıkıp en iyisini vermek zorundayız. Biz de her maçımızda, her yarıştığımız branşta şampiyonluğu hedefleyen takımız. Ben
G.Saray'da bunu öğrendim. G.Saray hangi branşta yarışırsa o branşta şampiyonluktur hedef. Başka bir amaç kesinlikle düşünülemez. Zor olacak ama imkansız da değil. Sonuçta biz G.Sarayız. Avrupa'da söz sahibi olmuş ekibiz."



İnşallah Bernabau'da üçlü çektirirsin bu taraftara be Sabri... Kalbimiz seninle...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin