14 Nisan 2008 Pazartesi

"10 Benimdir"


Ronaldinho daha Milan'a gelmeden ilk sorun çıktı bile..."O çok kazanıyor, neden ben az alıyorum?","Serbest vuruşlar benim, Ronaldinho'ya vermem" gibi "mızıkçılıklar" başlamadan ilk kıllığı Seedorf yapmış Brezilyalıya... "Ben İnter'de oynarken 10 numara giyiyordum ve Milan'a geldiğimde Rui Costa 10 numaralı forma ile maçlara çıkıyordu, sorun yapmadan sıramı bekledim ve uğurlu formama kavuştum, Şimdi de Ronaldinho sırasını beklemeli" diye 10 numaraya verdiği önemi vurgulamış... Endüstriyel futbolun önemli bir etkeni olan formaların, oyuncuların keyfine kalacağını düşünmüyorum. 10 numara ile bütünleşmiş olan Ronaldinho'ya forma satışlarının artması için aynı numara verilecektir, Seedorf tekrar 20 numarayı giyer gibi... Bizde bu numara olayında hemen aklıma gelenler Tanju'nun Fenerbahçe'ye transferi sonrası Oğuz'la olan 10 numara kavgası, tartışma olmasa da Hakan 9 giyiyor diye Ümit Karan'ın 99 giymesi ve Lincoln geldiğinde Necati'nin 10 numarayı jest olarak Brezilyalıya bırakmasıdır... Buna benzer olaylardan bir liste yapabiliriz aslında, aklınıza gelenleri yazarsanız...

3 yorum:

Ortega dedi ki...

Necati jest olarak mı bıraktı? yoksa bırakmak zorunda mı kaldı? Geçenlerde Lig Tv'ye çıktı ve bu konudaki yorumu ikinci olaslığın daha güçlü olduğuna inandırdı bizi..

serkan utlu dedi ki...

Hakan şükür inter'e transfer oldduğunda 9 numara tam hatırlamıyorum Vieri'ye aitti galiba. Sakaryalı olunca haliyle 54 numaralı forma giydi orada. Ortayada küçük bir artı işareti attı 5+4=9 ...dolaylıda olsa 9u buldu şükür...

Free Siyaset dedi ki...

geçen gördüm gökdeniz de 61 numarayı almış rubin kazan da. tekke zaten malumunuz gider gitmez gecirdi 61i. 61 gol atarım dedi. - baktım 8 miş daha-

olur olur tam forma sansı bulamayan tekke rubin kazana gelirse tarihte 61 gibi alakasız bir numara icin yasanan ilk forma numarası kavgası tarihe gecebilir.

tarbzonun bu kadar bıktırdığı 2 adam neden trabzona bu kadar bağlı kalırlar yada oyle gozukurler oda ayrı bir konu...

Blog Widget by LinkWithin