21 Nisan 2008 Pazartesi

Şampiyonlar#4











Belçika'da da şampiyonun adı belli: Standart Liege. Nedense oldum olası bu takımı severim, ilk olarak ismine vurulmuştum, söylenişi çok enteresan gelmişti, sonra da zaten her kırmızılı takıma olduğu gibi bir sempatim oluştu. Çok sık takip etmediğim bir lig Belçika ligi, Bruges ve Anderlecht'i bilirim, gerisini pek bilmem, zaten onlar da bizim gibi, kafaya oynayanlar her zaman bellidir. İddiaa oynarken de Standart Liege'e 1 verirdim evinde oynadığı maçlarda, çoğunlukla tutardı, daha bir severdik Standart Liege'i... Avrupa'daki ligleri incelerken rastladım, şampiyon olmuşlar, sevindim. Tesadüf müdür nedir, bugün buraya yazdığım şampiyonların üçü de kırmızı-beyaz formalı... Standart Liege, şampiyon olduğu maçta Anderlecht'i 2-0 ile geçmiş, iki gol de Dieumerci Mbokani Bezua'dan gelmiş. Belçika Jupiler Liginin bitmesine üç hafta var ve Standart, en yakın rakibi Anderlecht'in 10 puan önünde... Bu başarıda en çok kutlanması gereken de takımın çalıştırıcısı, eskilerin kalecisi Preud'homme... Ona da bir sonraki yazıda değineceğim...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin