23 Ekim 2009 Cuma

Bunun Adı Rezalet



Ali Sami Yen yollarındaydık, izleyemdik Fenerbahçe'nin maçını ama yukardaki screenshoot'u görünce pek de bir şey kaçırmadığımızı anladım. Uyduya şifre filan koymalardan sonra, bu kez de TNT'deki yayında ekranı kaplayan logo ile sahnedeymiş DSmart... Parayı bastıran düdüğü çalar diyorlar, UEFA'ya o kadar yayın hakkı parası verdik diyorlar belki akıllarınca, ama senin ürünün defolu olunca alıcı çıkar mı? Bir şirket müşterisine en iyi malı sunmakla yükümlü değil midir? 200 liralık EuroFutbol kanalı üzerinden yapılan yayında var mıydı acaba böyle logo? Eğer yok ise, paralı olana net yayın, parasız olana da logolu yayın... Peki maçı şifresiz izleme hakkı bir suç mu? Kime kızıyorsunuz ki, zaten UEFA ile anlaşma yaparken yayın hakları konusunda bir maçın açık kanaldan yayınlanacağı maddesini biliyordunuz... İllaki kızacaksanız Sivas'a, ki esas amacınız oydu, olmadı Trabzonspor'a kızın, Avrupa Ligine katılamadıkları için... Ne güzel de plan yapmıştınız, Galatasaray-Fenerbahçe bütün maçlar şifreli, açık kanaldan gösterme opsiyonu da Sivas için kullanılacak... Daha çok 200 liralık spor paketi satılacak... Evdeki hesap çarşıya uymadı tabii, ne Sivas çıkabildi gruplara, ne de bu memleketin insanı 6maç izlemek için 200 lira vermeye yanaştı... Şimdi de hesap sorma vakti diyorsunuz kendinizce, uyduya şifre koymak, karasal yayında filigramlar kullanarak...

Bunlar endüstriyel futbolun getirdikleri işte, boşu boşuna yırtmıyoruz bir tarafımızı "karşıyız" diye...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin