29 Mart 2010 Pazartesi

Sağol be Leo Franco!

Maç hırsıyla yazmayayım dedim, söz ağızdan kolayca çıkar ama yazıya dökmek farklıdır, düşünmek lazım, neredeyse 24 saate yakın düşündüm, ama saatler geçtik, göz göre kaybetmenin siniri ve öfkesi bırak geçmeyi, büyüdü de büyüdü... Kimsenin bir şey oynamadığı oyunda, Franco sağ olsun 3 puanı Fenerbahçe'ye armağan etti... Teşekkürler bir kez daha Franco, bizi hiç ama hiç yanıltmadın... Keşke yanıltsaydın, keşke Volkan değil de sen maçı çevirseydin de ben bu blogta şimdiye kadar senin hakkında yazdıklarımdan dolayı utansaydım, kızarsaydım, insan yüzüne çıkacak durumda olmasaydım ama Galatasaray maçı kazansaydı... Her giden topçunun arkasından üzüldüm, bu Bülent Akın olsa da, 2 maç oynayan Lutu olsa da, tribünde sarı-kırımızı formayı giyen topçuyu bırakın ıslıklamayı, kötü bir söz söyleyenle tartıştım, yetmedi kavga ettim ama ilk defa bu sene Leo Franco diye bir oyuncunun yanında değilim...
Aslında senin suçun ne kadar bilmiyorum, "yeteneğim bu" deyip sıyrılırsın işin içinden, haklısın da, Aykut'a güvenmeyip koca sezon sana para kazandıranlar utanmalı, üzülmeli...
Sene sonunda yollarımız ayrılacak be Franco, son bir iyilik yap bize ve kendine, hoca forma verecekse bile bundan sonra giyme o formayı, bırak Aykut giysin, Ufuk giysin... Hem daha fena goller yiyip, kendi kariyerini rezil etme, hem de dün gece ağlattığın bu memleketin ufak Galatasaraylılarının, bundan sonraki pazartesileri gülerek okula gitmelerini engelleme...
Olur mu be Franco...
Senin memlekette bir derbide böyle hata yapsan "vurulardı" di mi adamı? Biz o kadar ileri gitmeyiz, sadece bizi bırak be Franco, çok mu istedik?


1 yorum:

samoten dedi ki...

millet daha günaydın demeden lafı koydu bugün.. diyecek lafımızda yok tu iyi mi lanet olsun senin gibi kaleciye..

Blog Widget by LinkWithin