5 Haziran 2010 Cumartesi

Liverpool Taraftarıyım


"Hayatım boyunca Liverpool taraftarıydım fakat İngiltere Milli Takımın başına geldiğimde bundan bahsetmedim çünkü ahlaki olacağını düşünmedim. Rafa Benitez'in "bıraktığını" duyunca şok oldum. Liverpool menajeri olmak istiyor muyum? Her menajerin düşüdür Liverpool'u çalıştırmak. Benim babam da Liverpool taraftarıydı ve her cumartesi onunla İngiltere'den maç izlerdik televizyonda. Liverpool maçları daha sık yayınlandığı için de büyük bir sevinçle izlerdik karşılaşmaları. Liverpool hep benim takımımdı ve bugüne kadar da değişen bir şey olmadı duygularımda.
Liverpool kalbimde her zaman özel bir yere sahip olacak."

Sven Goran Eriksson
Fil Dişi Sahilleri Milli Takım Teknik Direktörü

Liverpool menajerliği hakkındaki görüşlerini açıklarken

1 yorum:

unknown dedi ki...

rafael benitez'den sonra bu adamı getirirlerse takımın başına liverpool'dan soğuyacağım kesin.. Torres ve gerrad'ın da gideceğini de hesaba katarsak elde sadece KOP sevgisi kalacak..

Blog Widget by LinkWithin