31 Aralık 2011 Cumartesi

Ultras Project Winter

Ultras Project'i yaz başında tanıtmıştık, yaptıkları t-shirtlerin biz "futbol dilencileri"nin en zaruri ihtiyacını karşıladığını yazmış ve "umarım yeni hikayelerle, yeni t-shirtler de basılır ki, biz de gardrobumuzu daha da genişletiriz" diye bitirmiştik. Projenin yürütücüsü dostlar, işlerinden, günlük hayatlarından, zevklerinden zaman ayırıp, kışlık taraftar ürünlerini de sitelerinde görücüye çıkarmışlar bile yeni yıla girmeden. Hemen tıkladık ve merakla inceledik, fotoğrafta olana da bayıldık. Yürüyedur grubunun memlekete getirdiği "ninja polarları" çok sevmiştik, bir çok taraftar grubu da kendine uyarlamıştı. Ultras Project her taraftarın her tribünde giyebileceği "sağlam" bir ninja polar hazırlamış, ellerine sağlık... "Zevkler ve renkler tartışılmaz" tabii lakin, bir diğer favorimiz kırmızıya da gönlümüzün çoktandır kaymasından dolayı Old School kapşonlu... Kapşonlu olsun, kırmızı olsun, daha ne olsun... Ve Cantona... Futbolu seviyorum, ayak topundan zevk alıyorum diyen herkesin gardrobunda bulunması gereken bir ürün... Ben listemi hazırladım bile, "tükenmeden" siparişe geçeyim. Bu arada "tükenmeden" sözünü piyasa reklamlarında olduğu gibi "gazlamak" maksadıyla kullanmadım, zira Ultras Project ürünleri belli sayıda üretiliyor ve ikinci baskı yapılmıyor. Beğendiğimiz tarafı da o zaten...

3 yorum:

kafsinkaf dedi ki...

bende almayı düşünüyorum yeni ürünler süper olmuş.Yalnız ben daha önce hiç almadım bu ürünlerden siz aldıysanız kalitesinden falan memnun kaldınızmı ??

ultras/Movement dedi ki...

T-shirtlerin kalitesinden oldukça memnun kaldık, zaten geçen günler Ultras Project facebook sayfasında yazılana göre sadece tek bir ürün iade edilmiş. O sebeple tavsiyem, tükenmeden sipariş etmen...

sago dedi ki...

ürünler de çok güzelde.bedenler çok küçük.xxl ürünün göğüs boyu 51cm olurmu yaa:(

Blog Widget by LinkWithin