9 Ekim 2008 Perşembe

En Pahalı Galatasaray



Haberin kaynağını bilmiyorum, bir arkadaşım yolladı msn vasıtasıyla, oldukça da ilgimi çekti buyrun okuyun:

En değerlisi Galatasaray
Cim-Bom, UEFA Kupası B Grubu’nun en değerli takımı durumunda bulunuyor. Bu sezon Kewell, Baros, Meira, Sanctis gibi yıldızları kadrosunu güçlendiren sarı-kırmızılı takım, 116.7 milyon euro değeriyle rakiplerini geride bıraktı.

Takımlar Değeri
Galatasaray 116.700
Benfica 113.900
Olympiakos 83.300
Hertha Berlin 70.300
Metalist 33.500
Hep Galatasaray'ın borç batağında olduğu ve transfer yapamadığı söylene dursun, takımların maddi boyutuna bakılınca en öne zıplamış Galatasaray. Bakalım bu kadar harcama grupta da bizi zirveye taşıyacak mı?

5 yorum:

petit dedi ki...

Valla kura değil de öyle bir fikstür çektik ki zirveye çıkabiliriz. Bana göre Benfica'dan fark yiyeceğiz ve maalesef bu maçın tarihi 6 Kasım yine Fenerli dostların diline düşeceğiz ama ben garanti veriyorum. İstanbul'da 2'de 2 yaparız. Hertha maçı da berabere biter 7 puan toplarız. 7 puanla zirve gelir mi orasını bilmem ama.

Unknown dedi ki...

kaynağı, bakmadım ama transfermark.de sitesidir. bu sitenın hesabına göre hakan balta 4 milyon ümit karan 6 milyon euro. şimdi bunlara bu parayı kim verir?

Spicoli dedi ki...

@ömer

Aynı standart diger takımlar ıcın de gecerlı olduktan sonra ne fark eder? Gecerli mi bilmiyorum ama.

Adsız dedi ki...

hakan balta'yı bedava verseler almam. ya da alır dizilerde, podyumlarda nemelanırım.

Unknown dedi ki...

@spicoli
evet haklısın. geçerliyse bir şey değişmez. Lakin benim demek istediğim bazı oyuncu değerlerini abartıyorlar ortaya hassiktir dedirten rakamlar çıkıyor.

Blog Widget by LinkWithin