16 Ağustos 2010 Pazartesi

Pavel Dochev Görevi Bıraktı

Bulgaristan A Grupa'ya Levski yenilgisiyle başlayan CSKA Sofya, takip eden haftalar da Chernomorets'e yenilip, Vidima Rakovski ile berabere kalınca fatura takımın çiçeği burnunda teknik direktörü Pavel Dochev'e kesildi ve genç hoca bugün kulübün sahipleriyle yaptığı toplantı sonrası görevi bıraktığını açıkladı. Pavel Dochev istifa sonrası basın mensuplarına şu açıklamayı yaptı:
"Öncelikle şunu söylemek gerekiyor ki, CSKA Sofya teknik direktörlük görevini kendi isteğimle bıraktım. İstifamın nedenlerine gelecek olursak, sezona büyük hedeflerle başladım ve kulüpte bazı şeyleri değiştirmek istedim ama bu yolda yalnız kaldığımı gördüm ve takımın iyiliği için görevi bırakmanın en doğru karar olduğunu düşündüm. "
Dochev'in istifası sonrası UEFA Avrupa Liginde CSKA'nın The New Saints takımıyla yapacağı maçta takımın başında her zor durumda alışılagelmiş olduğu gibi Dimitar Penev'ın çıkması bekleniyor. Penev'in sezon sonuna kadar kalıp kalmayacağı merak konusu iken, yeni teknik direktör adayları arasında Stoichkov, Luboslav Penev ve Yesic bulunuyor...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin