28 Ocak 2014 Salı

Hıncal Uluç Etik Tartışmasını Bitirdi

Memlekette Aziz Yıldırım'ın cezası Yargıtay tarafından onanmış, kulüp başkanın şike ve teşvik işlerine bulaştığı tescillenmişken, Fenerbahçe'den Abdullah Kiğılı, Galatasaray'lı Bruma'nın G.Antep'e kiralanmasını eleştiren bir demeç vermişti. Bunun üzerine Hıncal Uluç, "kapak" gibi bir açıklamayla bu etik-metik tartışmasını kapatmış... İşte o açıklama:

”Bu iş Galatasaray’dan çıkıyor lafını son edecek kişi herhangi bir Fenerbahçeli’dir. Bırakın başkanvekili, sokaktaki Fenerbahçeli’nin dahi böyle bir laf etmeye hakkı yok. Abdullah Kiğılı yakın dostum, birileri onu gaza getiriyor galiba. Çok öteye gitmeye gerek yok. Başkanı hapse giren, adı şikelerle anılmalarından söz etmiyorum. Fenerbahçe bu dönemde Semih Şentürk’ü Antalya’ya verdi. Semih’in sözleşmesinde şöyle bir madde var; ‘Fenerbahçe’ye karşı oynayamaz.’ Bu bir şikedir. Sen Antalyaspor’a veriyorsun ve diyorsun ki, bu ikinci yarıda benim rakiplerim G.Saray, Beşiktaş, Sivas’a karşı oynayabilir ama bana karşı oynayamaz. Bundan iyi şike olur mu? Ve TFF denen kurul sözleşmeye ses çıkartmıyor, bu şikedir demiyor. Bunu yapan Fenerbahçe’nin ikinci başkanı şuna itiraz ediyor. G.Saray Yiğit’i satmaya çalışıyor. Gaziantep talip oldu. Bir transferin bedeli olur. G.Saray diyor ki, ‘Ben Brezilya’dan sol bek aldım ama lisans çıkaramıyorum. Buna karşı sezonu kapayan bir oyuncum var. TFF’ye dondurma teklifi yaptık. TFF her nedense bunu kabul etmedi. Bu ‘her nedense’nin cevabını biliyorum ben… Bu federasyon Fenerbahçe’nin emrinde olup, Galatasaray düşmanı. 6 + 0′ı sürdürmesinin sebebi 17 kulüp ‘hayır’ demişken, Aziz Yıldırım ‘evet’ dedi diye, 6+0 sürüyor. Türkiye Futbol Direktörü de buna karşıyım dediği halde… Yıldırım Demirören ve arkadaşları Aziz Yıldırım’ın emrindeler hala. O yüzden Bruma’nın dondurma teklifini reddetti. Ne yapacak Galatasaray? G.Antep’e diyor ki, ‘Sen Yiğit’e talipsin. Kabul ediyorum. Senin kontenjanında açık var, Bruma’yı da beraber kiralamış ol.’ Sevgili Abdullah Kiğılı söylesin neresi etik değil? Semih’in Fenerbahçe’ye karşı oynamayacağı sözleşmeye yazılırken etik de, ayağı kırık bir oyuncunun Yiğit için talepte bulunan bir kulübe gitmesi mi etik değil? Bu iki takımın da lehine… Fenerbahçe’ye olup biten ne, onlara ne? Etik değilmiş… Fenerbahçe’nin etik bir şeyini göstersinler bana ki, ben de Fenerbahçe Başkanvekilinin konuşma hakkı olduğunu savunayım.”

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin