13 Ağustos 2009 Perşembe

52


Trabzonspor kalecisi Tolga Zengin'in maç ve idman dışında, kendi özel hayatını sürdürürken kolunu kırması sonrası takımdan ayrı kaldığı dönemde kendisine ödenen maaşını kulübüne geri vermeyi teklif etmesi bize "helal olsun çocuğa!" ünlemini çektirmiş, hatta Fair Play ödülüne aday gösterileceği belirtilmişti... Bir "helal olsunluk" hikaye de İngiltere'den geldi. Arsenal'in Danimarkalı golcüsü Nicklas Bendtner, yeni sezon giyeceği forma numarasını değiştirme kararı almış ve taraftarlara da şöyle bir çağrıda bulunmuş:"Eskiden 26 numara giyiyordum, fakat yeni sezonla birlikte Arsenal kariyerimde daha iyi bir başlangıç yapmak üzere benim için özel olan ve bana şans getiren 52 numaralı formayı giymeye karar verdim. Elinde eski numaram olan 26'lı forma olan taraftarlar, isterlerse kulübe başvurabilirler, yeni formalarının ücretini ben ödeyeceğim." Bizimkiler, taraftarları nasıl "düdükleriz" diye her sene yeni bir şey çıkarırken, eloğlu taraftarına nasıl sahip çıkıyor... Bravo Bendtner... Geçenlerde barda meydana gelen rezalet sonrası "Takım yenilince dayanamadım, verdim kendimi içkiye " demiştin ya, harbiymişsin...

2 yorum:

MithrandiR dedi ki...

Forma arkasına futbolcu ismi numarası yazdırmak baştan hata zaten. Biri gelir biri gider kalıcı olan armadır..

Adsız dedi ki...

formalarımdan yalnızca 2 tanesinin arkasında isim yazıyor.Metin Oktay ve Hagi...dusuncene katılıyorum

Blog Widget by LinkWithin