19 Ağustos 2009 Çarşamba

Zülfü Livaneli Çatalca'da


İstanbulun şirin mi şirin ama merkeze o kadar uzak mı uzak ilçesi Çatalca bu günlerde renkli günlerinden birini yaşıyor. Bu yıl onuncusu düzenlenen Erguvan Festivalinin kapanışı Zülfü Livaneli ile yapılacak. 13 ağustosa başlayan festivalin açılış töreninde de Haluk Levent sahne almış, Çatalcalılara unutamayacakları dakikalar yaşatmıştı. Bu gece sadece Zülfü Livaneli sahne almayacak, aynı zamanda Yıldız Asyalı da kemanıyla stadı dolduranalara romantik dakikalar yaşatacaktır, iki konser bir arada, hem de ücretsiz... Panathinaikos maçını da uydudan takip etmek niyetim vardı ama futbola biraz ihanet edip, müzik ziyafeti çekeceğiz bünyeye bu akşam... Yolu bu taraflara düşenleri bekleriz konsere efendim...

2 yorum:

Mario Jardel dedi ki...

ben de çatalcalıyım.. hatta doğma büyüme.. Bu günde konserde olacağım eğer amcalardan, teyzelerden, çocuğunu sırtına çıkarmış abilerden fırsat bulursam :) ama çatalca halkının cengiz kurtoğlu kadar yoğun bir ilgi göstereceğini düşünmüyorum.. Ayrıca başkanımızı da bu hamlelerinden ötürü tebrik ederim.. Çatalca kendisi ve çağdaş atılımları sayesinde ümit ederiz böyle güzel etkinlikleri daha çok yaşar..

Derda KASAL dedi ki...

orada olup izlemek lazımdı . Aslında bayramda gelse güzel olurdu .
Karlı kayın ormanında
yürüyorum geceleri .

Blog Widget by LinkWithin