27 Eylül 2009 Pazar

Birinci Tekil Şahıs


Fenerbahçe’nin, geçen seneki kötü performans nedeniyle bu sene, Başkan Aziz Yıldırım’ın da söylediği üzere, işe daha bir dört elle sarılacağını beklediğimi TV yorumlarımda sezon başından beri ifade ediyorum.

Öncelikle, Santos alındı, Uğur sahaya sürüldü. Herkes bu değişikliğe ‘sakatlık’ diyor, ama bana göre olması gereken buydu... Aslına bakarsanız, maçın kaderini de bu sakatlıklar ve mecburi değişiklikler belirledi.

Yine Alex’in müthiş pasının ardından, Güiza kendisine yönelecek eleştirileri tamamen örtercesine, benim ‘neden oynatılmıyor’ dediğim Semih’e golü attırdı.


TRT1'deki yorumculuğundan sonra Fanatik gazetesinde de köşe yazarlığına başlayan Hakan Şükür'ün ilk yazısından 3 cümle... Özellikle "koyu" harflerle belirttiğim kelime ve cümleleri bu sene bol bol okuyacağız benden söylemesi...

1 yorum:

selaminko dedi ki...

az önce UEFA kupasını aldıgımız mac sonrasındaki soyunma odası görüntülerini izledim. hemen öncesinde de bu yazıyı okumustum. kupa h.şükür'ün elinde sımsıkı duruyordu. hani top benim oluuum diyen cocuklar olur ya onlar gibiydi.

Blog Widget by LinkWithin