18 Kasım 2009 Çarşamba

Çingene Arif'ten #2


"40 yaşımda evlendim, aşık oldum şu anki eşime, 8 yıldır evliyim ve çok mutluyum, Arif'le evli olmak zor, her gittiğin yerde hala eski anılarım falan soruluyor, çok rahatsız oluyorum, geçmişimde bugün evliliğimi bozacak herhangi kötü bir şey yapmadım, benim için her zaman alemci ve çapkın derler, ne alemciydim ne de çapkın, futbolcuydum, benim adımın yanına bir çok kadın ismi koydular, kimle adım anılsa, o kadın meşhur oldu, Hülya Avşar da Tanju'yu kullanmıştı, benim ismim de bir çok kadın tarafından kullanıldı, bir yandan futbol oynarken bir yandan da kadınları meşhur ettik yani, ama öyle yok 'alemciydi, çok çapkındı' gibi yakıştırmaları kabul etmiyorum, İstanbul'da Fener ve Galatasaray'da oynayan ünlü bir futbolcuydum, ve böyle bir futbolcunun ne yaşaması gerekiyorsa ben de onları yaşadım, tamam kabul çok içerdik, gece gezerdik, ama bunları o zaman bir çok futbolcu yapıyordu, sanki şimdikiler içmiyor mu gezmiyor mu, daha beterler şimdiki futbolcular"

Arif Kocabıyık
Eski Futbolcu

Alemci olduğu yönündeki soruyu cevaplarken

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin