19 Ekim 2011 Çarşamba

Ali Sami Yen Benim Stadım


Cevad Prekazi: Taraftarlarla maç seyretmek istiyorum... Amigoların arasında izlemek istiyorum Galatasaray'ı...
Ceyhun Yılmaz: Abi, o zaman senle Türk Telekom Arena'da bir maç izleyelim...
Cevad Prekazi: Yok. Ben sevmiyorum orayı... Ali Sami Yen benim stadım, Galatasaray'ın stadı...
Ceyhun Yılmaz: Ali Sami Yen mi kaldı abi? Toprak oldu orası şimdi...
Cevad Prekazi: Benim babam da rahmetli ama ben hala onu seviyorum...

Yukarıdaki diyalog Lig TV 2 kanalında yayınlanan 21 programından. Ne müthiş adamsın sen Cevad Prekazi. İşte, bu sebeple seni seviyor bu taraftar... Bizden olduğun, bizim gibi düşündüğün için...

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Hislerime tercüman olmuş ne diyeyim. İyi ki varsın Prekazi.Gönül isterdi ki şu takım için çalış.

Blog Widget by LinkWithin