1 Mart 2012 Perşembe

Totem!


Yine yaptım totemimi;akşamı bekliyorum. Sağda solda "tarih yazma" muhabbeti geçiyor. Ben buna katılmıyorum tarih zaten yazıldı! Galatasaray basketbolu 1,5 sene de dipten zirveye ulaştı. Bu süreçte inanılmaz işler yaptı takım. Bunların içinde ortaya çıkan en önemli nüve mücadele idi. Bizi yansıtan unsur iyi oyun değil "son topa kadar" anlayışıydı. Bu anlayışla buraya kadar geldik. Ortada bir emek, uğraş, mücadele var. Bir anlayış var. Geçtiğimiz günlerde sevgili Caner Eler'in radikal'de Çağrı Turhan aracılığı ile Galatasaray yardımcı antrenörü Emir Alkaş'tan aktardığı 2 söz her şeyi özetliyor aslında:

“Bizim savunma yaklaşımımız çok detaylı. Mesela rakip oyuncunun ya da topun çembere olan duruş açısı, ya da o oyuncunun savunmacımızla olan mesafesi çok derinlemesine tartışılmıştır.”

“Hangi şart oluşursa oluşsun, ne olursa olsun kötü takım arkadaşı istemiyoruz.”


Sonuç: Kazanan her daim Galatasaray. Yine kazanacak bugün maçı kaybetse de. İlerisi için kazanacak. Bir tecrübe olacak; ama benim inancım kazanacağımız yönünde orası ayrı. Bunun için de takımın karakterini ortaya koyması yeterli.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin