9 Ekim 2010 Cumartesi

Allah Bozmasın!


"Semih'i kardeşim gibi görüyorum." Evet bu sözler nev-i şahsına münhasır, NBA'in en dominant kişiliği Shaq'a ait. Vallahi ne yalan söyleyeyim ne zamandır bu fotoğrafı bekliyordum. Semih'de bir o kadar değişik biri olduğu için ilginç bir ikili olabilirler sezon içinde. Her şeyden önce Semih artık ülkemizi temsil ettiği için sonuna kadar destek olacağız tabiki. Asıl desteği takım arkadaşlarından ve koçu Doc Rivers'dan görmüş. İşte Semih'le ilgili inciler:
-"Benden ve Kevin'den çok şey öğrenecek. Onunla yakından ilgileniyorum, büyük bir oyuncu kendisi. Onu kardeşim gibi gördüğümü de tüm Türkiye'nin bilmesini istiyorum" Shaq

-"O çok iyi bir oyuncu, Shaquille'in yorulduğu anlarda bize yardımcı olacağını düşünüyorum. Soyunma odasında da tüm arkadaşlarının saygısını kazandı, kendini onlara ispatlamayı başardı" Koç Doc Rivers

Semih takımına kendini ispatlamış gördüğümüz gibi. Hazırlık maçlarında da ciddi süreler alıyor kendisi. Dünya şampiyonasındaki performansını artırarak devam ettirirse takımın önemli bir parçası olur. Shaq gibi birinin desteğini almak yeteri kadar ön planda olmasını sağlıyor zaten. Buradan sezon boyunca çok ekmek çıkar benden söylemesi. Başarılar Semih Erden...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin