26 Ekim 2010 Salı

Galatasaray:66 - Pınar Karşıyaka: 77


Bu maç için bir saattir yazdım yazdım yazdım. Blogumuzun sadık okuru "Kafsinkaf" ile 2. haftanın haberi sonrası yorum bölümünde yaptığımız güzel fikir alışverişinden yola çıkıp onun hakkını teslim edip güzel bir maç yazısı yazmıştım ki... işte yazının son cümlelerini blogger'a düşerken blogger bir kazık attı bana. bir anda yazılarım silindi. Belki de benim suçumdur ama çok sinirlendim şimdi.İkidir önce Word'de yazmayıp direk blogger'a yazıp yayınlıyorum. Ne demişler önce eşşeği sağlam kazığa bağla. Bağlamazsan böyle olur. Bu haftalık affedin beni yazıma yazık oldu gerçekten. Nasıl bir şevkle de yazmıştım. İnsan yazısını beğenir mi? Sakınan göze çöp batar işte. Neyse bu haftalık istatistikleri verelim özürlerimizi dileyerek:

SALON: Karşıyaka Spor Salonu
HAKEMLER: Murat Biricik-Uğur Özen-Erman Erdemli

PINAR KARŞIYAKA (77): Osiris Eldridge 10 (5 ribaunt), Omar Sneed 11 (5 ribaunt – 3 asist), Uluğ Kaçaniku 4 (1 ribaunt), Birkan Batuk 12 (2 ribaunt - 4 asist), Jovo Stanojevic 6 (5 ribaunt – 1 asist), David Holston 19 (4 ribaunt – 4 asist), Ahmet Erdoğan 4 (3 ribaunt – 3 asist), Furkan Aldemir 9 (6 ribaunt), Alper Saruhan 2 (1 ribaunt – 1 asist)

GALATASARAY CAFE CROWN (66): Joshua Shipp (4 ribaunt – 1 asist), Hüseyin Göksenin Köksal (1 ribaunt), Caner Topaloğlu 11 (6 ribaunt), Preston Shumpert 13 (4 ribaunt – 1 asist), Taylor Campbell Rocheste 6 (4 ribaunt – 1 asist), Tutku Açık 6 (1 ribaunt - 2 asist), Luksa Andric 4 (2 ribaunt – 1 asist), Radoslav Rancik 11 (2 ribaunt – 2 asist), Haluk Yıldırım (2 ribaunt), Evren Büker 9 (4 ribaunt – 2 asist), Ermal Kurtoğlu 6 (3 asist)

1. PERİYOT: 18-20
2. PERİYOT: 19-18
3. PERİYOT: 22-10
4. PERİYOT: 18-18

7 yorum:

ultras/Movement dedi ki...

blog yazmanın en berbat yanı bu Gürkan. Benim de başıma bir kaç kez geldi... üzüldüm yazına emeğine...

aksilaz dedi ki...

Maçı seyredemedim ancak bu mağlubiyet hesapta yoktu. Rochestie istediğimiz gibi çıkmadı sanırım.

gürkonas dedi ki...

sorma abi yaaa. dün çok yoğundum yazamdım diye eve gelir gelmez bilgisayarın başına geçtim çoşkuyla ama gittii. yazarken altta sürekli kaydediliyor diye yazıyor acaba. kurtarma şansı oluyormu ki?

ultras/Movement dedi ki...

artık kurtarma şansı yok, en son hali duruyor orada...
ama o otomatik kaydetme iyi bir şey...

kafsinkaf dedi ki...

Karşıyaka'nın maçtan önce maçı kazanacağını düşündüğümü ve kazanırsa süpriz olmayacağını söylemiştim çok güzel bir oyunla mağlup edildi gs

Unknown dedi ki...

@aksilaz, rochestie farklı bir youncu. her şeyden önce savunması kötü ancak hücumu da tam tersine iyi. ama işte gününde olmadığı zaman böyle yorumlar yapmamız için bize malzeme veriyor. erdemir maçı ile bu maç arasındaki fark siyahla beyaz kadar neredeyse. yine de kötü olmadığını ve oktah mahmuti'nin bir bildiği vardır diyelim ;)
@kafsinkaf yazıda da değindiğim gibi senin hakkını teslim etmiştim silinen yazımda. yine bu yazıda da değindim ancak. yine de söyleyelim taraftar konusunda haklı olduğunu ;)

kafsinkaf dedi ki...

blogunuzun okuru olduğum konusunda haklısın blogunuzu beğenerek takip ediyorum,benim blogada beklerim yorumlarınızla ve izleyici olarak katılırsanız memnun olurum.Ayrıca bu hafta Karşıyaka Efespilsen deplasmanına geliyor.Sizleride beklerim bu karşılaşmaya.

Blog Widget by LinkWithin