30 Mayıs 2009 Cumartesi

"Mourinho'yu Terry Yedi!"


"Drogba bana telefon edip "Mourinho kovulacak" dedi. Oldukça şaşırdım çünkü Jose'nin dokunulmaz olduğunu zannediyordum. Ertesi gün Londra'nın batısında yapılan yeni antrenman merkezimiz olan Cobham'a gittiğimde her tarafın karmaşa ve kaos içinde olduğunu gördüm. Bir çok gazeteci ve televizyoncu etrafta dolaşıyor, benimle röportaj yapmaya çalışıyorlar, hattaüstümüzde helikopterler uçuyordu. Oyuncuların çoğu soyunma odasında hep beraberdi ve ben de onların yanına içeri girerken bizim takımın kondisyoneri Faria'ya rastladım, kendisine olan biteni sordum, "Dedikodular doğrı Claude, hoca kovuldu" diye cevap verdi üzgün bir halde... Nedenini sorduğumda, John Terry başta olmak üzere bir çok topçunun yönetime Mourinho'yu istemediklerini belirttiklerini anlattı. Daha sonra öğrendim ki Jose, Terry'ye sakatlığının tam olarak iyileşmesi için bir süre yedek kulübesinde beklemesi gerektiğini belirtmiş, oysa John Terry bunu kabul etmemiş, illaki oynamak istediğini söyleyince, Mourinho da 'Oynatmayacağım, hatta defansı da Carvalho ve Alex'ten oluşturacağım' diye diretmiş ve ikili arasındaki savaş başlamış. John Terry, Mourinho'nun yaptığını ihanet olarak görüyordu çünkü önceki sezon sakat sakat oynadığı maçlardan sonra, formunu yakalaması için biraz daha süre alması gerektiğine inanıyordu. Bu tartışmada ben olsaydım, Ballack olsaydı ya da Shevchenko olsaydı, iş bu kadar uzamazdı ama Chelsea'de uğraşılmayacak biri varsa o da John Terry'dir. Mourinho bunu bilmiyor muydu? Tabii ki biliyordu. Peki neden böyle yaptı derseniz, Londra'dan bıkmıştı ve yeni bir heyecana başlamak için Terry'i kullandı. Takımda oynatılmayacağını öğrenen kaptan Terry bunu yönetime ve Abramovich'e bildirdi ve forma giyeceği başka bir takıma transfer olmak istediğini söyledi. Kaptanlarının ayrılması hem taraftar, hem yönetim hem de oyuncular açısından en son istenecek şeydi ve Mourinho'ya bavullarını toplaması söylendi."
Claude Makalele
Paris Saint Germain'li Futbolcu
Yazmış olduğu otobiyografisinde Jose Mourinho'nun nasıl kovulduğunu anlatırken

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin